Vragen?  013-2082000 of klantenservice@boxersenzo.nl

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten? 

Bij bestellingen binnen Nederland met een waarde van € 50,- of meer wordt de bestelling gratis thuisbezorgd; wij nemen in dat geval de verzendkosten voor onze rekening. Bij bestellingen met een waarde van minder dan € 50,- rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 3,95.  Voor verzending naar het buitenland rekenen we een bijdrage van €7.95 in de portokosten. Heeft de bestelling een waarde van € 75 of meer, dan verzenden wij ook naar het buitenland gratis.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

Als je een bestelling van maandag tot en met vrijdag vóór 23.00 uur plaatst, verzenden wij de bestelling nog dezelfde dag met PostNL. Je kunt de bestelling dan de volgende (werk-)dag verwachten. Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je een mail met daarin de Track & Trace code om de zending te kunnen volgen. PostNL levert niet op zon- en maandagen en niet op feestdagen. Voor eventuele vertragingen van PostNL zijn wij niet verantwoordelijk.

 

Hoe kan ik betalen? 

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Mastercard, Maestro, Visa en Paypal. Liever achteraf betalen? Dat kan: kies voor Billink.

Lukt de betaling niet? Bel of mail me even, dan kijken we waarom het niet lukt.  Een bank-overschrijving is ook altijd mogelijk.

 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling of de verzending ontvangen!

Zodra je een bestelling hebt geplaatst én zodra je bestelling wordt vezonden, wordt er (automatisch) een mail verzonden. Soms belandt deze in je spambox, check deze dus even. Geen mail ontvangen of toch nog een vraag? Neem contact met me op: jorn@boxersenzo.nl of +31132082000 (als ik niet opneem, bel ik je zsm terug), ik zorg altijd voor een oplossing!

 

Kan ik mijn producten retourneren? 

Het kan gebeuren dat de bestelde boxershort(s) om wat voor reden ook niet is wat je wilde. 

Je kunt de bestelling altijd retourneren of ruilen, maar dan moet het wel voldoen aan de volgende voorwaarden:

1. het artikel is niet gedragen en/of gewassen

2. het artikel is in nieuwstaat

3. het artikel is verpakt in de originele, onbeschadigde verpakking en eventuele labels zitten er nog aan vast

Ruilen of retourneren van je bestelling kan tot uiterlijk drie maanden na de aankoopdatum.

 

Is retourneren gratis?

Retourzendingen zijn in principe voor eigen rekening: wij kiezen voor áltijd gratis verzending binnen Nederland. Om dit vol te kunnen houden, kunnen we helaas niet óók de retourkosten betalen (ik ben nog geen Zalando of Wehkamp). Heb je een goede reden waarom ik die kosten wel zou moeten dragen, laat het me weten: ik ben hartstikke redelijk en ga voor 100% klant-tevredenheid, niet voor niets staat Boxersenzo op nr.1 in de categorie ondergoed op Trustpilot (en daar ben ik trots op!)

 

Zijn de prijzen op Boxersenzo.nl inclusief BTW en verzendkosten? 

De prijzen op onze site zijn inclusief BTW en verzendkosten.

Binnen Nederland verzenden we altijd gratis, naar België rekenen we een bijdrage in de portokosten van € 7.95, bij een bestelling boven de € 75 komt deze bijdrage te vervallen.

 

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog binnen? 

Sommige artikelen zijn altijd op voorraad (denk aan zwarte herenboxers van de meeste merken), soms is er een maat tijdelijk uitverkocht. We doen ons best om deze altijd op voorraad te houden. Voor mode artikelen is de voorraad beperkt en geldt op=op. 

Let op: je kunt altijd contact met me opnemen om te checken of een bepaald artikel nog te bestellen is, ik doe graag wat extra mijn best :-)

 

Kan ik de boxershort(s) naar een ander adres laten versturen? 

Zeker: bij het afrekenen kun je kiezen voor een ander aflever adres. Handig om het bijvoorbeeld op je werk te laten bezorgen. Ook leuk als je een (paar) boxershort(s) als cadeau wilt versturen: inpakken kost niks extra (ik doe mijn best om er iets moois van te maken!). 

In het opmerkingen-veld kun je er nog een persoonlijke boodschap toevoegen.

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen? 

Nee je hoeft geen account aan te maken. Het kán wel: handig bij een volgend bezoek: je gegevens invullen gaat dan nog sneller, en je kunt zien welke maat/model je de vorige keer hebt gehad (wij mannen dragen graag hetzelfde, als iets goed bevalt) Bovendien spaar je automatisch punten voor korting op een volgende bestelling!

 

Hoe zit het met de garantie? 

Je heb recht op de wettelijke garantie. Maar los daarvan, wil ik vooral graag tevreden klanten; dus klopt er iets niet/ gaat het (te) snel kapot, laat het me weten! Ik zorg altijd voor een oplossing: niet voor niets staat Boxersenzo op nr.1 op Trustpilot

 

Ik wil een artikel of merk bestellen maar zie het niet op jullie site staan. Wat nu? 

Laat me weten wat je zoekt, misschien kan ik het merk aan onze collectie toevoegen!

 

Ik wil iemand ondergoed als cadeau geven. Hoe gaan we dat regelen? 

Goed idee: ondergoed is altijd leuk om te geven/ te krijgen! Bij het afrekenen kun je een ander aflever adres kiezen (+gratis cadeau-verpakking), en in het opmerkingen veld nog een persoonlijke boodschap toevoegen, succes gegarandeerd!

 

Is het ook mogelijk mijn bestelling zelf af te halen i.p.v. het te laten verzenden? 

Dat kan, maar bel me eerst even om wat af te spreken: ik ben er niet 24/7. Mijn magazijn is in Hilversum en je krijgt ook nog een kop koffie.

 

Ik heb meerdere couponcodes en/of kortingscodes van Boxersenzo. Wat nu? 

Per bestelling kun je 1 code invoeren, mocht je er meerdere hebben, gebruik deze dan een volgende keer.

 

Andere vragen? Mail me op: jorn@boxersenzo.nl of bel me: +31132082000     Ik heb ook Whatsapp: tijdelijk niet beschikbaar

Verzendopties:

Betaalopties: