Vragen?  013-2082000 of klantenservice@boxersenzo.nl
  • Home
  • Betaling mislukt of geweigerd

Betaling mislukt of geweigerd

Is je iDeal betaling mislukt?

Is je betaling via iDeal mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact met mij op via jorn@boxersenzo.nl of 013-2082000.

Mijn creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd

Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. Met zowel Paypal- als creditcardbetalingen wordt regelmatig gefraudeerd. Betalingen met Paypal of creditcard worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd door de financiële instelling die onze creditcard- en Paypal-betalingen uitvoert. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvinden vanaf een onbeveiligde wifi-locatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Mijn creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd

Helaas kan het voorkomen dat jouw betaling onterecht geweigerd wordt. Dat is natuurlijk erg vervelend. Boxersenzo heeft helaas geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling is afgekeurd. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag nemen wij niet op en de bestelling is geannuleerd. 

Wat moet ik nu doen?

Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDeal of vooruitbetaling.

Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan contact met mij op via 013-2082000.

Verzendopties:

Betaalopties: