Retour en terugbetaling
Natuurlijk mag jij je pakket bij Boxersenzo terugsturen. En geen zorgen, we betalen je natuurlijk netjes terug mits de retour gestuurde artikelen voldoen aan de volgende voorwaarden:
- het artikel is niet gedragen en/of gewassen. Passen mag, maar alleen over eigen onderkleding.
- het artikel is in nieuwstaat
- het artikel is verpakt in de originele, onbeschadigde verpakking en eventuele labels zitten er nog aan vast
- het artikel mag geen geurtjes hebben gekregen van rook, huisdieren of parfum
Het pakket retour sturen
U kunt uw retour aanmelden op boxersenzo.returnless.com/ en hier kunt u ook uw verzendlabel aanmaken. Op dit webportaal wordt ook gevraagd uw bestelnummer en productgegevens in te vullen. Deze vind u terug op uw factuur. De SKU wordt ook wel de productreferentie genoemd. Op dit portaal kunt u de status van uw retour verder volgen.
Bij het retour sturen van het pakket moet u letten op:
- Voor het retourneren mogen artikelen niet ontdaan zijn van originele labels, dienen in originele product verpakking te zitten en mogen niet gedragen of gewassen zijn. Passen mag alleen met de eigen onderkleding eronder. Producten mogen geen geurtjes hebben gekregen van rook, huisdieren of parfum. De zending moet stevig verpakt zijn (beschadigde productdoosjes/producten kunnen wij helaas niet accepteren).
- Zorg dat het oude verzendlabel niet meer op het pakket zit, of dat deze niet meer leesbaar is.
- Print het retourlabel uit en plak dit op het pakket. Als u heeft gekozen voor printerloos retourneren ontvangt u een mail met hierop een code die kan worden gescand bij het pakketpunt.
- Voeg uw factuur of de retourbon uit het retourportaal bij in het pakket, dit zorgt ervoor dat wij uw retour sneller kunnen verwerken. Heeft u geen printer? Voeg dan een papiertje toe waar uw bestelnummer op staat.
- Lever het pakket in bij een pakketpunt.
Ongefrankeerde stukken worden aangenomen, echter de kosten voor het retour sturen van de stukken wordt doorgerekend aan de klant. Deze kosten zijn dan hoger dan u gewend bent aangezien PostNL extra kosten in rekening brengt.
Hoe betalen we je terug?
Als je hebt betaald met iDeal, Paypal of creditcard en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op respectievelijk de rekening waarmee betaald is, Paypal account of creditcard.
Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd binnen 10 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 15 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact met ons op via klantenservice@boxersenzo.nl of 013-208 2000